Ons team doet er dag in dag uit alles aan om te zorgen dat jij je koelkast kunt vullen met de maaltijden die je vóór woensdag 23:59 uur, in de week voor de bezorgdag, hebt besteld. Hoe goed het inkoopteam er ook bovenop zit, door onvoorziene omstandigheden kan het gebeuren dat onze chefs niet alle ingrediënten voor maaltijd ‘X’ of ‘Y’ binnenkrijgen.
Wat als dit het geval is? Het liefst laten we je natuurlijk niet een dag zonder maaltijd zitten. In zo’n situatie bereiden we vers een vergelijkbare maaltijd die past bij jouw eetwensen. Voordat jouw box wordt bezorgd, updaten we je per e-mail over deze verandering. Het smaakt nét zo goed, check alleen wel even de voedingsinformatie en allergenen.
In een uitzonderlijk geval dat we écht geen passende vervanging voor je kunnen koken, updaten we je daar ook per e-mail over én krijg je vanzelfsprekend het bedrag van de missende maaltijd teruggestort
En je weet: als je vragen hebt of niet tevreden bent met de vervangende maaltijd, dan kun je altijd contact met ons serviceteam opnemen.
Onze chefs bereiden elke week nieuwe maaltijden die passen bij uiteenlopende smaken en voorkeuren; keto, chef's choice, vegetarisch, eiwitrijk, caloriebewust en pescotarisch. Mixen is altijd mogelijk. Daarbij laten we ons inspireren door wereldse keukens en verrassende smaken, zodat ons menu altijd verrassend blijft.
Klik op de foto van de maaltijd (via de app en website) óf pak de verpakking van de maaltijd erbij, en je ziet altijd precies met welke ingrediënten onze chefs hebben gekookt en wat de voedingsinformatie is. Zo kun je altijd dat eten wat bij jouw voorkeur en smaak past.